sleepless night

Jag är inte ens trött, jag tycker bara att det är varmt och äckligt och jobbigt att ligga i sängen. Jag tror att jag håller på att bli helt insane. Det måste vara avsaknanden av det som vanligtvis håller mig vid liv - konståkning, slalom och träning överhuvudtaget.

Jag har insett en sak, att om man har tid att tänka på verkligheten, på sitt liv och allt sånt där, så blir man lite lätt... låg. Iallafall jag. Jag har vanligtvis inte tid, och jag kan sånga att jag tycker mycket bättre om allting i min vanliga fart, livet, världen, mig själv. Det här ultrarapidstadiet jag befinner mig i nu just freaks me out , hur skriver man det bra på svenska?
Jag har insett en till sak, som jag egentligen insåg på sportlovet, jag får panik av att diska. Jag har ingen aning om varför, men jag blir helt.. ja, jag vet inte, panikslagen helt enkelt., jag får typ raseriutbrott och vill bara kasta saker och fly.. hmm, normal? Jag märkte faktiskt även liknande symptom på en diskande vän i K-jokk. Min hypotes är att diskning inte är bra för den mentala hälsan på grund av nåt outgundligt .. ja, inte vet jag. Diskmaskin åt folket.

Jag sitter och lyssnar på Black Sabbath och håller på att spränga mina trumhinnor känns det som, på nåt sätt känns det ändå bra, och så längesen det var jag lyssnade på Sabbath, jag ska bara säga att jag var ett stort fan när jag var liten, det är nog min pappas förtjänst om man nu kan kalla det för förtjänst (?). Jag tänkte lägga ut en låt också men den fanns inte på youtube, aja, Laguna Sunrise heter den och jag avrundar min Black Sabbath-afton lugnt med denna låt. Ja, stackars er som läste igenom det här, godnatt, om jag kommer somna nån gång


Kommentarer
Postat av: Lotta

för mig blir det exakt så av att dammsuga! exakt! men diska tycker jag är lite småtrevligt. men det vore intressant att veta varöfr man reagerar så..

2009-03-19 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0