relief

Jag har engelska, jag lever och jag har fått veta att fysikprovet är framflyttat till måndag!
Dock måste jag fortfarande jobba idag och även träna, dagen blev alltså inte kortare bara för det. Jag känner inte riktigt för att springa omkring på Safari, hade suttit finare med en stol, en kladdkaka och en latte macciato.

Viktor går på högvarv. (på tal om ingenting)

Det är ganska intressant.

Jag längtar till imorgon, fredag är min dag - helt klart. Dessutom har vi ingen fysik så jag slutar tolv vilket betyder att jag hinner förbi Athletican efter skolan. Sen åker jag till gränsen, så skönt! Fast dansa i dimman, det hade inte varit helt fel det heller. Men jag ska ta med min vän Elin till gränsen nån helg för lite dim-dans. (jag tror inte direkt att jag behöver tvinga henne)

Viktor går fortfarande på högvarv. (det går bra nu, 1500 grabbar, det går bra nu, 1700 grabbar, det går bra nu!)

Jag borde skriva min engelska , eller vad vi nu ska göra. Undra var Erik (våran lärare) är egenligen? Undra vad han gör på våra lektioner? Det är en bra fråga.

Nu ska jag sluta skriva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0