onsdag tjugofemte mars

Vi ger det ett nytt försök; IDAG är det våffeldagen.
Idag är det även Grease-konserten som jag försökte gå på för en vecka sen med Vilda och Tiddis.
Idag måste jag plugga fysik.
Idag har jag ätit kladdkaka på *gissa var* med Elin, Johanna, Tiddis och Carro.
Idag har den sistnämnda personen berättat om hennes ännu icke-beprövade metod för att snika in på platser med åldergräns 18 år. Håll i er för nu kommer hemligheten; Ta på dig mössan!Vi var många som undrade vad som pågick i Sarris hjärna i det ögonblicket.
Idag har jag lärt mig hur man kan binda ihop aminopeptider med s-s-bindningar. Vi lär oss mycket livsavgörande saker på msp.

Nu ska jag plugga, eller fortsätta på tiddis 18-årspresent som hon antagligen aldrig kommer att få.
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0