onsdag elfte mars

På fredag är det fredagen den trettonde - igen! Det var det förra månaden också. He-he, förresten visade det sig att fredagen den trettonde faktiskt var en otursdag, just nu kommer jag inte ihåg vad som hände men jag ska kolla upp det och meddela när jag vet. Mitt närminne är grymt!

Jag är sjuk fortfarande, det suger. helt seriöst, jag hade nästan hellre varit i skolan än att sitta ensam hemma hela dagarna, eller nej förresten där ljög jag. Men imorgon kommer jag vara alltför rastlös för att stanna hemma. Jag vill träna också, verkligen ta ut mig totalt, det hade varit alldeles alldeles underbart.  

De har längdskidor på gympan idag, tur att man missar det iallafall. Och det bra är att louise inte tvivlar en sekund på mina längdåkningsskills så det gjorde ingenting att jag missade den "obligatoriska" lektionen. Problemet är väl bara att mina skills inte är sådär överdrivet storslagna. Det blir träning under helgerna och påsklovet, men det är ju så svårt att efter en lång skiddag när man bara vill duscha, äta och umgås sticka ut och åka längdskidor. Dessutom är det nåt av det absolut tråkigaste jag vet. Jaja, life is a bitch.

Kan man dammsuga innan tio om man bor i ett lägenhetshus, jag menar, det kan väl inte vara nån som ligger och sover nu? Eller? Jag tar risken, man vet aldrig kanske någon nyvaken och alldeles galen granne kommer och stryper mig, jag skulle tippa på han däruppe. Eller är det två stycken "han" som bor där? Hmm.. mystiskt, jag är inte säker. Läskig är han/dem iallafall.


inte alls en gammal (och ful) bild på mig och tiddis - nejnej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0