onsdag artonde mars

Idag har esteterna sin Grease-konsert, jag Tiddis och Vilda ska gå och kolla. Jag håller på att plugga fysik, det är inte lätt, verkligen inte lätt. Och vi har prov nästa vecka.. blä.
Eftermiddagen har spenderats i min soffa, jag, min vän och datorn. Min vän umgicks med OC medan jag snarkade på i andra änden av soffan. Jag är helt utslagen, har sovit tre timmar inatt, ägnade mig åt diverse aktiviteter innan jag hann somna med lampan tänd åt fel håll i sängen på mina fysikböcker runt fyra-snåret. Klockan sju studsade jag upp, feber igen som vanligt, men inte så farligt, lika bra att gå till skolan. Egentligen borde jag väl bara ligga hemma och stirra upp i taket. Men det suger rent ut sagt.

Nu måste jag fortsätta plugga.
tingeling-tingeling


gränsen ihelgen, JAOHJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0