oj

Jag insåg nyss att SKF-trofén är i helgen, det är en av sveriges största nationella konståkningstävlingar, och den är i Luleå iår, Annis och Sanna är uttagna till tävlingen och jag vill se den. Fast jag vet inte om de andra tjejerna ska dit (ska ni det??), men jag vill isåfall också dit. Men äsch, jag missar allting roligt alltid så det kommer jag väl göra den här gången också. pessimist javisst

Jag har gjort ett fysiktal, WOOOOW, eller jag har klarat tal nr. 2 också, eller jag har tillsammans med facit kommit fram till ett till rätt svar men fattar inte varför. Dessutom såg jag att jag missade en lab-lektion igår och om Annelis hot från första lektionen stämmer - Missar ni labbarna är ni körda - är jag som ni kanske förstår... KÖRD!

Jag kände när jag satt och pluggade att energin började sjunka så jag bestämde mig för att efterrätt var nånting jag behövde - Hjortron, Grädde och Smält vit choklad. Mest hjortron och tillhörande blad som råkade finnas kvar i påsen faktiskt. Någon i min närhet verkar plocka med hela skogen när de plockar bär. Fast ett blad eller två har väl aldrig skadad någon, inte ett oskyldigt litet hjortronblad iallafall.

Jag har tråkigt, jag har inte städat och jag planerar att vara hemma imorgon också. Om jag inte skulle råka vakna upp alldeles frisk och kry vill säga (högst otroligt). Nu ska jag brottas lite till med fysikböckerna och sen sova (jag är trött!)

Jag har upptäckt en trevlig sak idag också, att mina brända OC Season 2-skivor fungerar. Happyface. Men jag vill ha en box, då har jag en komplett samling. Jag behöver även alla Twilight-böcker, alla säsongen av That 70's Show, Grey's Anatomy, Sagan och Ringen-böckerna, alla Harry Potter på engelska och alla Sex And The City-säsonger bara för att boxen är så snygg. Jag har kommit fram till att jag stör mig jättemycket på Carrie Bradshaw, hon är en bortskämd barnunge, så SATC har tappat sin tjusning i mina ögon. Men boxen är som sagt mördande snygg.

Och om någon har drygt 2000 kronor och lite mer till övers hade denna någon kunnat få spendera dessa pengar på min HM-beställning. Hör av er om ni känner att ni vill göra en god gärning för en stackars sjuk liten blondin.
Nu ska jag kanske inte skriva mer idag, men man vet aldrig.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0