morr

Msn funkar inte, det är irriterande. jag har ingenting att göra, verkligen INGENTING! Jag vill gå på gymmet men borde inte träna innan jag blivit frisk. Kommer väl sluta med att jag sitter och äter istället, det är typ det jag sysselsatt mig med de två senaste veckorna, tragiskt.

Imorgon är det fredag, ruggigt skönt. På planeringen just nu finns bara besök på sjukgymnastiken och endast en lektion i skolan, tyvärr råkar den vara fysik och göra så att jag missar tåget till gränsen. Men får se om jag åker upp imorgonkväll eller på lördag morgon, kanske har planer i staden. Man får väl se.
Nu är det fysik B som gäller, usch!

update:
jag har hittat ännu mer saker på hm, och jag söker fortfarande någon som är villig att betala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0