måndag tjugotredje mars

Oh så glad jag är, eftersom livet helt enkelt bara leker, vi har börjat med körkortsteori och Rolf  - vilken man, vilken styrka, vilken snabbhet, och framförallt; vilket uttal! Kanske inte idag, kanske inte heller imorgon, men i sinom tid Rolf, då ska du bli min!
Allting är så underbart, huvudvärken dunkar i mitt huvud och jag har härligt blöta fötter.
En till riktigt bra sak är att Hedda har sålt sin stuga i Gränsen, ÄNTLIGEN slipper man familjen Perström. Jag menar, man har umgåtts med dem sedan man föddes, inte konstigt att man är less liksom.
Det var även blodpudding i skolan, så himla mysigt, jag har alltid drömt om blodbuddingar som kan döda.
Nu ska jag skutta ner i källaren och hänga tvätt, jag tror inte att livet kan bli bättre.
Hejsvejs!

detta inlägg är tillägnat carl och arvid.

Kommentarer
Postat av: HEDDA

Hahahaha :P



ja men fan vi är ju sjukt irriterande, har full förståelse! :P;)



HEHehehe

2009-03-24 @ 12:32:08
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0