lördag fjortonde mars

Det är mini-maxi idag, jag ska dit och kolla (gympatävling på GK!). Men först ska jag på stan, jag MÅSTE få slösa mina icke-existerande pengar!

Jag låter fortfarande som en crackhora när jag pratar, men vad gör det? I can keep my mouth shut, inteeee.
Jag ska hoppa in i duschen nu, katjing

update:
men gud, vad var det jag tänkte skriva?
Ah, just det, NYA FACEBOOK. Jag tycker att det är dåligt. Nån som håller med? Jag menar, det blev så "gyttrigt", man ser typ ingenting. Inte bra, inte bra.
Aja, jag har nyss ätit och kollat på första slalomåket i herrarnas världcupsavslutning i Åre. Aksel Lund Svindal har redan säkrat totalcupen genom en utkörning av Raich. Jag vet, det är bara jag som är intresserad. Jag vill också vara i Åre, jag tycker om Åre!

Jag ska föna håret och sminka mig innan jag beger mig ut på stan. Nån som vet när den öppnar egentligen? :b
Hejdå



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller med, nya facebooks upplägg är bara irriterande :(

2009-03-14 @ 14:38:04
URL: http://semelier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0