l o s t

De är försvunna, mina gruppmedlemmar Empoboy och Tiddis.
Jag antar att båda ligger hemma i tuolla respektive juliebögatan 6 och sover.
Empo påstod igår att han var sjuk, och att han kanske kunde ta sig i skolan imorgon (idag alltså). Lite förkyldning har inte dödat någon. Och Tiddis, aka den evigt trötta, gör som hon alltid gör - sover även fast jag har ringt och väckt henne två gånger.

Jag längtar till Safari. Fast dit kommer jag väl aldrig komma om Tiddis och Emil inte kommer. Synd Carro, men du måste nog hjälpa mig att strypa båda två om vi ska få oss en fika.
Nu ska jag fortsätta med denna förbannade vattenanalys. Alla älskar vi väl att bedöma vattens tjänlighet ur nitrithalts-synpunkt?

Jag är inne på Viktors användare, det vet han inte om (he-he). Och jag ska sno en ful bild (he-he). Alldeles nu (he-he-he).


(he-he)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0