jag måste bara få klaga lite

Tiddis (det svinet) har åkt till gränsen! Jag är både trött och rastlös och vill ha nånting att göra men har ingenting att göra. Känner mig som en fläskkorv dessutom, jag har ätit pizza. Inte min grej, usch, det var inte ens gott.
Jag ids inte skriva heller, hejdå


uppdatering 22.13
melodifestivalen är över, jag hade så tråkigt att jag satt och kollade på den idag. Opera-psychot vann. Det var ju...annorlunda iallafall. Jaja, åk till moskva och kom sist, inte bara för att vi inte kan skicka bra musik utan för att vi inte är polers med öststaterna. Bara för att jag skriver såhär kommer hon säkert vinna. Aja, sverige behöver vinna i nånting, vi har blivit dåliga i typ allt. Stackars vårat lilla land.

Jag är sjuk, jag kan inte andas. Jag ska sova. Lugna, tråkiga helger kan också vara bra ibland faktiskt, eller ja, den här helgen var ett välbehövligt stopp på min lilla nystartade dåliga trend. Jag har ätit en massa istället.
Sov gott (cupcakes, som jag skulle skivit om jag hade haft en supermodeblogg, vilken tur att jag inte har det då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0