grisbra

Jag fullkommligt älskar våra esteter, det är inget snack om saken!
Det här var exakt vad jag behövde för att bli lite inspirerad och överhuvudtaget motiverad till att fortsätta gå upp på morgon. Kan ju inte säga att mitt liv har särskild stor mening för ögonblicket. Jag och tiddis funderade när vi gick hem om vi sett något bättre, vi kunde inte komma på nånting så bra som vi sett på mycket mycket länge. Kung var det! Det fick mig iofs att sakna konståkningen, och allt vad det nu innebär, ännu mer. Men det fyllde mina behov att uttrycka mig på.. ja, det estetiska planet iallafall för stunden. Jag vill se den imorgon också. Inspiration kan man inte få för mycket av.
Helt underbart, jag önskar att jag hade haft en bra kamera att dokumentera händelsen med, min mobilkamera fingerar inte så bra i mörker om man säger så.
Nu ska jag städa, plocka undan i köket och plugga fysik, denna eviga fysik.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0