fredag trettonde februari

fredag...

Det klingar fint i öronen men planerna är få. Jag ska nog tillvera en kulinarisk fruktsallad och sen lägga mig i sängen och kolla Twilight-filmen ca. 5 gånger. Det är så en sjuk kvinna utan umgänge gör. (Tiddis jag bjuder såklart in dig till filmen men du får inte smaka fruktsallad).

Jag satsar på morgondagen, eller nja.. det ska vara en LUGN mysig helg. Nu ska jag och pappa och handla..


..oj jag avbröt visst mitt i allting, nu är jag tillbaka iallafall. Jag har hittat kläder på JC, jag hatar kläder, de kostar ju så mycket, särskilt när det inte bara omfattar ett plagg utan flera tusen!
Jag har kört bil idag också, vad king jag är på det där alltså! Nu har jag även lärt mig att parkera på stan och att kolla på hastighetsmätaren när jag kör, dvs. jag har nu lärt mig att hålla hastigheten. Det var bra för mig och alla som befinner sig i närheten ;b Kurvor i hög fart är kul men mamma höll på att spränga mina trumhinnor sist jag försökte ;)

Nu ska jag kila, Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0