fredag tjugosjunde mars

livet har fått tillbaka sin mening, äntligen är det fredag!
okej, en liten överdrift kanske, men jag känner verkligen lycka, eller något liknanade just över att bara vakna och inte bara tro utan att också veta att det är fredag, vilket betyder nästan inga lektioner, den obligatoriska fredagsfikan, färd till gränsen och förhoppningsvis lite annat trevligt också. Undra om dimman kommer lägga sig ihelgen? Ja, den som lever får se.

Jag fryser och mina ben luktar bodylotion som i sin tur lukar väldigt o-gott. Men snart ska jag föna håret, då blir varm och gosig. Cute-n-cuttly, som mina kära Madagaskar-pingviner skulle ha sagt.

Nu måste jag kila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0