fredag tjugonde mars

Idag har jag varit virrigare än vanligt, och det säger faktiskt nånting.

Det började med att jag vaknade med ett ryck, hoppade upp ur sängen, packade väskan och skuttade iväg till gymmet, tränade (jag kan inte beskriva hur skönt det var) och skuttade hem, liksom i en bubbla. Väl hemma fixade jag mig och skulle åka buss till skolan, missade den och gick hem igen. Sen började jag ta ner tvätten när jag upptäckte att nästa buss gick, lämnade halva tvätten kvar i tvättstugan och sprang till bussen. När jag skulle kliva av bussen glömde busschauffören öppna bakdörren så jag kom inte ut, men jag stod där i min bubbla och sa inte ens nånting, hoppade av på nästa hållplats istället. Jag skulle egentligen till sjukgymnastiken, men sprang till skolan istället och in på mattelektionen och sa att jag inte skulle vara där, och att jag skulle till sjukgymnasten. Sprang tillbaka till sjukhuset och virrade runt där var man skulle anmäla sig, sen gick jag ner till Mats och fick sån där elmoj på ryggen. Sen sprang jag tillbaka till skolan och tog mina fysikböcker, riktigt varför visste jag inte eftersom det var en halvtimme till lektionen började, jag gick där i min egen värld några varv runt skolan och sen gick jag och satte mig utanför Stinas kontor och PLUGGADE! Jag har blivit duktig och känner mig riktigt stolt.

Sen var det fysik, jag och Carro var kung på .. vad det nu var vi gjorde och sen slutade vi. Jag började gå mot stan med Stina och Carro när jag kom på att jag glömt lite saker, sprang, pratade med Elin och klängde i lyktstolpar samtidigt. Sen gick jag till stan och mötta Carro. Vi tog en mysfika och ojade oss över att hon skulle åka bort och sen åkte Carro hem, jag gick vidare runt på stan och gjorde ingenting. Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem.

Varför skriver jag en himla massa onödigt ? I don't know, jag är helt virrig.
Nu ska jag sluta. Typ städa rummet, hämta resten av tvätten och packa inför morgondagen.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0