feber

Jag tror att jag har feber igen, #%&¤!? så irriterande! Jag ska ut och göra Kirunas gator osäkra när pappa har slutat vara världens segaste människa (frågan är om det nånsin kommer att ske?). Det värsta med min bilkörning är att jag verkar gå bakåt istället för framåt, två av mina tre motorstopp i trafiken skedde igår, på den lilla stäckan mellan GK och Carro. Pappa bara muttrar, jag kör på. Det är så när man började på topp, det kan bara gå sämre. Tur att det är ett halvår kvar till jag fyller år.

Angående artonårsdagen. Min ångest är för stunden borta, det ska bli ganska roligt ändå. Men jag har sex månader på mig att ändra åsikt. Jag kan föreställa mig att jag sitter här, kvällen innan födelsedagen. Just nu känns det som att jag kommer vara livrädd, för vad är ju då nästa fråga? Jag har inget svar på den. Haha.

Nu ska jag tamejtusan få upp daddy från soffan. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0