efterlysning

TIDDIS VAR ÄR DU?

Klockan var drygt tio då Tiddis kom på sina längdskidor nerför Juliebögatan där vi bor, "Jag ska bara duscha och sen kommer jag" sa hon.

Nu, två timmar senare har hon fortfarande inte visat sina fula tryne någonstans. Då är den stora frågan om hon tappade kontrollen över skidorna, åkte rakt ut på Adolf Hedinsvägen och blev överkörd av 10.14 bussen, drunknade i duschen eller bara helt enkelt är den segaste människan i vår historia. Jag tror nog det senaste men hoppas på det första. Nej, såklart jag inte gör, men jag ska minsann döda henne när hon kommer. Förstår hon inte att jag har varit avskärmad från civilisationen i två dagar, är otroligt rastlös och behöver umgänge? Tydligen inte, hennes hjärna kan inte vara större än en ärta. Prinsessan med ärthjärnan minsann.

Nu ska jag ringa och höra om hon lever. Och så sätter jag in en FUL bild bara för att vara elak (mohahaahahahah, det där är mitt elaka skratt)


orkade inte leta efter en bild som var ful på riktigt men den här får duga så länge, hon kommer ändå stycka och därefter skålla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0