åhneeej!

Ni har en engelskauppgift som ska in imorgon, och mitt papper med själva uppgiften är i skolan. Fast... erik är ju inte den mest stränga läraren jag träffat när det gäller inlämningar eller ansvartagande överhuvutaget, så det ska nog fixa sig. Annars litar jag på gud, jesus och hans moster som jag tidigare efterlyst men tror att de kanske har börjat vaka över mig också tillslut. Än har jag inga bevis på detta mirakel men jag litar på magkänslan.

Jag ska ta en promenad sen upp till backen och kolla på träningen tänkte jag, har inte lämnat huset på två dagar, dock har jag varit i trappuppgången och på balkongen, men pappa tyckte inte att det var tillräckligt långt från själva lägenheten för att räknas som promenad. Jag måste nog till mitt stora förtret säga att han har rätt.

Min dator har fått damp, den säger vaje dag att det är den första januari 2007, det stämmer ju inte riktigt. Kanske det är något tecken av något slag, min hjärna kanske fortfarande ligger på det datumet, sorligt isåfall. Fast ganska troligt ändå.

Nej, ingen mer dator idag, nu ska jag göra nånting konstruktivt istället.
tjohej

och förresten, varför fungerar inte msn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0