torsdag artonde juni

Jag har fått myggbett, och hur mycket jag än ogillar att de små krypen som är överallt, biter mig och ger mig feber så är det ändå sommar! Det är typ det enda jag vill ha just nu (okej, Tiddis, jag vet).

Nu sitter jag uppe i gäststugan, vårat lilla hus om man nu ska säga det så, som Tiddis för övrigt nästan eldat upp idag. Hon råkade nämligen sätta på spisen när hon skulle ta ut några dynor. Jag vill inte ens tänka på hur det hade slutat om vi gått och lagt oss med spisen på. Usch! Men dock, det känns bra, precis som det ska vara.

Dagen har också spenderats like back in the days. Jag vaknar, dricker kaffe, promenerar, badar och solar - myser på helt enkelt. Sen vaknar T, vi äter frukost, och nu kommer den enda stora förändringen i den annars så välbekanta rutinen; vi tar bilen in till stan istället för att gå de 6 kilometrarna. Mycket bekvämt måste jag säga, särskilt eftersom jag - som vanligt lika smart - gick ut på promenad imorse utan strumpor i skorna och fick därmed massa skavsår.
 
Årets första dopp igår, kallt som jag vet inte vad. Men nu är det gjort iallafall, tyvärr fick vi inte nån bild på självaste doppet, men ni kan få en bryggbild iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0