tisdag trettionde juni

Min plan fungerade inte riktigt. Det är som att nån har tryckt ner nånting i min hals, vridit upp temperaturen till max och skrattat åt det, bara för att jävlas. Jag tror än en gång att Gud har ett finger med i spelet. Gud borde brinna i helvetet (förlåt mormor).

Så dagen blev ju inte heller som planerat, jag har sovit som en död ko, vaknat och satt mig på balkongen. Där blev det för varmt så jag gick in ett tag, men det är lika jävla varmt överallt, och det hjälper ju inte att man har feber.

Jag har iallafall gjort pannkakssmet, men jag har ingenting att äta till pannkakorna så jag ställde den i kylen. Jag kanske måste ta mig till konsum. Jag vill gärna ha en vän på besök idag, jag tror att Carro skulle titta förbi, och är hon lika dum i huvet som Tiddis och inte gillar pancakes får hon skylla sig själv.

Jag måste plocka ihop tvätten, sen gå till konsum, jag kommer dö av värmeslag.
och jag måste bara tillägga att det känns jättekonstigt, jag är på världens höst-depressions-humör trots att det är strålande sommar ute, det känns som sagt helskumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0