tisdag andra juni

Jag vill bli snuskigt rik, det är mitt mål. Riktigt jäkla supersnuskigt rik.
Fast just nu går det inte så bra med att skaffa sig en förmögenhet, men jag antar att det kommer, jag har iallafall inte minus på kontot längre. (det är ju ett plus, he-he-he).
Idag hade vi oseriös matte (ja msp, jag var närvarande på mattelektionen!;)). Stina blev nog lite less. Men jag tror att hon är lite allmänt less, iallafall på mig, just nu.
Kemiprov var det också, det gick ju... bra. Not. Efter en kvart kände jag att det var dax, jag hade gjort mitt i KemiB-kursen. Så jag lämnade in provet (icke färdigställt) med ett stort leende på läpparna och gick med stora kliv ut ur klassrummet. Vilken befrielse det var. Vi var så lyckliga, jag låg på ett bord och lekte säl, Elin berättade att hon hade haft ont i "sälhenan" (den människan behöver en talpedagog) och fröken Jonsson, ja, hon bara skrattade. Caro var rför ovanlighetens skull ganska tyst, jag tror att hon undrade vilka offer hon hade hamnat med. Hon undrade ingenting utan anledning om man säger så.
Det är soligt och fint, jag har varit och gymmat och nu vill jag ha mat. Men jag fick inte laga maten för att pappa tyckte att jag gör för stora bitar (och så klagar de på att jag aldrig hjälper till hemma, men de låter ju mig inte ens göra nånting - dubbelmoral om nåt).
Aja, ikväll ska jag plugga fysik, men det är ju så jäkla fint väder ute, det blir nog glass med tiddis istället :)
Tjing


GAMMAL (!) bild

Kommentarer
Postat av: den tyste ;)

hehe vilken söt bild på er :b

2009-06-02 @ 19:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0