söndag tjugoåttonde juni

Jahapp, då var festivalen över för denna gång.
Thåström var helt klart guden som gjorde hela kalaset. Jag var totalnöjd efter honom, vilken man!
Timbuktu var också bra, alla bara stod och trängdes, hoppade och sjöng med - vilken värme! Men kul var det iallafall.
Festivalen i stort blev inte så tråkig som jag trodde innan, men jag tror att det var J.T som gjorde det.
Åh, vad bra han var!

Okej, nu ska jag sluta mala på om Thåström. Men jag har inte direkt nånting annat att mala på om, så jag avrundar nog här. Jag och Tiddis ska snart på typ picknick, men det är jättekallt ute. Okej, inte jättekallt, men ändå kallaste dan denna vecka.
ADIOS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0