silly

HAR DU NÅGONSIN:
Hoppat studsmatta: Ja, haha.
Ätit fiskbullar: Tyvärr
Tagit kort på dig själv: Aa
Skrattat så du börjat gråta: hahahahahahaha..ja
Skolkat mer än tre skoldagar i rad: tror inte det, isf för någon tävling eller något
Sovit mer än tio personer i ett tält: nej
Badat mitt i natten: japp, en gång :)
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nej,
Trillat när du åkt skidor: Aa
Gråtit till en bok: Ja!
Varit rädd för tomten: Ja, jag tycker fortfarande att han är obehaglig
Fått ig: Haha, jag skulle nog tro att fysikprovet förra veckan INTE var godkänt ;)
Ätit deg tills du spytt: Öhm.. nä
Lagat en misslyckad middag: Ja, säkert
Har du sjungit karaoke: Jao
Fastnat med tungan i en lycktstolpe: Ingen lyktstolpe, dock en skoterdragkrok

FAVORIT:

Band/artist: Oj, svårt!
Låt: just nu: Wonderwall - Ryan Adams
Mat: Thaisoppa (hemmagjord)
Dryck: Vatten eller mjölk
Känsla: Lycka
Lukt: Vinter
Årstid: Vinter
Dag: Fredag
Lärare: Jag måste nog svara Sara P
Glass: BJ!
Godis: Choklad
Cigarett: -
Snus: -
Klädaffär: Weekday eller topshop
Bok: Twilight-böckerna (just nu iallafall)
Kändis: Blondinbella, om man nu räknar henne till kändis. Hon är ju grymt skön!
Tröja: Stor och lång
Plats/ställe: Gränsen!

JUST NU:
Humör: Bra
klädsel: Underkläder, stor t-shirt och shorts
Frisyr: otvättat och uppsatt
Sysselsättning: Ida och Sannes present ;)
Plats: Mitt rum
Väder: Molnigt

VAD:
Älskar du? Åka skidor
Hatar du? Att vara begränsad på något vis
Har du gjort idag? Massa onödigt
Vill du göra när du blir stor? Leva
Vill du göra nu? Dansa
Behöver du göra nu? Kolla om jag har feber.
Skall du göra imorn? Träna och skola

SENASTE GÅNGEN:
Du snusade: Påsklovet, första och sista gången!
Du färgade håret: Åttan (inte fint resultat)
Du grät: Inatt, jag låg och läste "New Moon"
Du tränade: Igår
Du solade solarium: Aldrig gjort
Du skällde på någon: Idag, mamma
Du var utomlands: Ett år sedan, nästan exakt :)
Du duschade: Igår
Du åkte buss: Typ förra veckan
Du åkte taxi: Höstas/Vintras
Du åkte tåg: Länge sen
Du smsade någon: Nån timme sedan
Du ringde någon: Idag
Du campade med någon: I höstas

VEM:
Älskar du mest? - (Förutom mig själv? ;b) Familj 1 & 2
Hatar du mest? - Ingen just nu
Är ditt favorit syskon? - Har inget,  eller ja, typ.
Är falskaste människan? - Det skriver jag inte här
Vill du träffa i verkligheten? - Jag hade velat träffa jesus om han hade funnits
Vill du ha hos dig nu? - Hedda
Pratade du med på msn sist?  Tiddis
Hur mycket är klockan när detta test är slut? - 22:19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0