onsdag tionde juni

jag ska nog lämna det tomt här tror jag, det är bäst så ;)

tre minuter senare:
Nej, jag kan inte hålla tyst. Det är inte min grej. Verkar som att onsdagar inte är min grej heller. Inte heller gympalektioner, projektarbeten, eller framgång i någonting överhuvudtagtet.

Det började med att jag sov hela kvällen igår, inte kunde sova förrän efter tre och vaknade sedan av att Carro ringde en halvtimme innan vi började.
En halvtimme hade räckt för att stiga upp, klä på sig och cykla iväg (jag hade redan smink och håret uppsatt av någon anledning när jag vaknade, haha), men jag fastnade hos Tiddis - som så många gånger förut. Hon hade för den delen också försovit sig.
Och nej mina vänner, nu ska jag reda ut en sak; Vi bor inte tillsammans, delar säng eller inte heller väkarklocka. Det är bara så att någon av oss alltid försover sig och ibland infaller försovningarna på samma dag, detta resulterar i att vi missar första lektionen - tillsammans. Alltid tillsammans. Faller Tiddis, faller jag, tillsammans faller vi.  

äh, ungefär sådär dåligt har allting gått hela dagen. jag orkar inte berätta mer. jag vill bara ha sommarlov nu, men det är nära :) najs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0