onsdag elfte juni

Imorgon är det skolavslutning, vilken befrielse!

Dessutom har jag kanske hittat jobb till nästa vecka på mammas jobb, vilket behövs! Jag planerar en Stockholmsvisit innan sommaren är slut, och ja, för det krävs pengar. Om jag inte ska cykla ner och inte äta på två veckor, inte heller shoppa eller göra nånting annat vill säga. Och ja, då hade jag lika gärna kunnat cykla till Jukkas.

Idag har jag fullspäckat schema, eftersom jag - åter igen - försov mig. Jag ska snart ¨på gymmet, sen hem och duscha innan skolan. Göra projekt och leka med MSP1 och sen hem - ut och springa. Sen måste jag ha lite hemmaspa, det är bra för själen och på kvällen ska vi ut och kolla på niorna, ohyeah. Jag måste även komma ihåg att ringa till farmor och farfar, de blir så ledsna om jag inte ringer någon gång.

SÅdärja, nu ska jag bara vänta på att en tant ska ringa mig, sen ska jag cykla till gymmet. Undra om jag hinner hem innan skolan? Ja, jag får nog föna håret på gympan eller nåt. Haha.
Iallafall, ha en bra dag!


världens bästa farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0