not so happy monday

Måndag 8/6
Jag fyller år om exakt tre månader, lite skrämmande, lite spännande, lite roligt, till och med lite coolt. Dock inte detta som förstörde min dag. Det var mitt besök hos läkaren, ett vanligen harmlöst besök för min astma. MEN, man var tyvärr tvungen att mäta och väga sig också. Jag blev påminnd om varför jag underviker situationer där sådana mätningar utförs. Aja. Jag bölade, och nu skrev jag det på min blogg. Nu är det snart ur världen. Mamma lagar mat, snart ska jag (om möjligt) bli ännu lite tyngre. Tröstätning is the shit.

Jag kom på lite fler saker, vi fick tillbaka våra andra prov i Fysik B, jag hade 8/21 poäng. Jag spoar rent helt enkelt. Så jävla grym jag är! Haha, vilket skämt. Fick VG i Biologi pga bristande motivation, och ja, Sara P ville ge mig ett MVG, men tydligen så gick det inte. Jag förtjänar bara ett VG ändå så, jag är glad.

Hm, sen har jag nog inte misslyckats med något mer. Bara det att jag hade glömt hemnyckeln så jag fick gå till mitt hem #2 istället. Och jag har i och med mitt läkarbesök gett mig själv ett nytt namn; The Belgian Blue eller Broilerkycklingen om ni så vill.

Nu ska jag läsa. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Hedda

men det är ju bara muskler som väger på dig i sånna fall1! du är ju "vältränadeheten-herself" ;D



<3

2009-06-08 @ 22:14:58
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0