måndag tjugonionde juni

Jahapp, då kom den obligatoriska efter-festivalen-sjukan. Så typiskt, fast jag har fått spendera dagen hemma på balkongen iförd mina allra snyggaste rosa paljettbikini - som jag av vissa själ inte använder in-public, jag hatar HM - istället för inomhus på folkhögskolan. Men förkyldning betyder också träningsförbud, och det är inte bra. Jag ligger jävligt mycket efter med framförallt grundkonditions- och benträningen. Jag har helt enkelt inte tid att vara sjuk.

Mitt rum är ett enda stort kaos, jag har massa klirr-klirr att slänga, ännu fler saker att sätta in i garderoben och jag hade behövt bädda rent, dammsuga och skura. Men vem ids det? Vilda kommer och ska underhålla sjuklingen (mig) snart. Jag har lovat henne Twilight-filmen (en timmes dreglande, vem tackar nej till sådant?), jordgubbar och mangosorbét. De'e ba schööönt, jag gillar sommaren!

Imorgon planerar jag att vara frisk som en nötkärna, kunna gå till jobbet för att sedan gå ut och springa och sen kanske sticka till gymmet och köra lite ben och rehab. Jag har ju idag - måndag - att ta igen. Fast jag vill umgås också. Men jag hinner, det är ju sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0