måndag femtonde juni

Första dagen på jobbet, inte så farligt faktiskt. Jag börjar åtta varje dag, jobbar sex timmar. Harmlöst och bra., peningarna rullar sakta in på kontot iallafall. Dock är det nog inte det bästa jobbet för min rygg (som att Safari är det då, haha), bäst att hålla lite tyst om det för Mats.

Dagen har spenderats med en ovanligt sällskapssjuk och framförallt jobbig Fröken Lindmark. Hon har fördrivit tiden med att slåss, retas och peta på mig. Ytterst irriterande måste jag säga, särskilt när man försöker läsa, sova eller kolla på film. Vi har även genomlidit det vi trodde skulle vara ännu en utskällning för helgens bravader som visade sig vara ett ganska lugnt samtal som fick oss att lova att inte göra om en viss sak - och jag säger då det ; Jag lovar, inte förrän om tre månader! Dock kan vi kanske fortfarande ha lite svårigheter att göra det vi ska göra då, om tre månader, eftersom vi har lyckats bli sort of bannlysta. Så typiskt mig att alltid råka ut för allting.

Ja, har jag något mer att tillägga? Ni kan få dagens låt, som är Lulelägret 2008. ful är den också, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0