lördag trettonde juni

Det gick bara allmänt inte min väg under hela dan igår. Tiddis tappade en väldigt precious sak i golvet/på mig och denna gick i tusen bitar. Sen var vi på thai och åt, jag skulle dricka vatten och skratta smtidigt (don't try this at home), det resulterade iallafall i att jag fick vatten i luftstrupen och hostade ut allt över bordet. Vickan - som skulle göra ett hjältedåd och rädda min telefon - slängde sig över bordet och drog ner sitt vattenglas som rann ut ner över mig och Natalie. Haha!

Det blev Evy efter maten med trevligt umgänge, musik, dans och sång. Det gillar vi. Missödet där (vilket jag faktiskt inte var inblandad i) var ett fullt glas som krossades över golvet, en stol och amandas kavaj. Shit happens, you know. Vi drev iallafall vidare senare mot kvällen och kom hem ovanligt tidigt faktiskt. Men jag måste till Mandy och hämta min väska. Du borde dela ut nyckel till alla dina vänner så man kommer in ;)

Nu ska jag ringa farfar. Hejdå



Nu har jag ringt honom, han blir alltid lika glad. Fast, vem blir inte det av ett samtal från mig?
Jag ska väcka Tiddis som ramlade in i mitt rum när jag somnat, hon har tydligen inget eget hem. Nu har hon då sovit tillräckligt tycker jag.
Idag vill jag gå på stan, den är öppen till två va? Jag måste förbi Amanda först. Aja,  väcka Tiddis var det.

Kommentarer
Postat av: evyhoe

och väskan är fortfarande kvar, i alla fall om den var gul? ;>

2009-06-14 @ 03:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0