lördag tjugonde juni

Det har skett en smärre katastrof här på Strandhusvägen alldeles nyss!
Jag har läst ut min bok och när jag ska beställa nästa bok finns den inte i samma format som de andra! Hur ska detta sluta, detta är helt klart dagens i-landsproblem. Palestinakonfliken verkar oerhört obetydlig i jämförelse. Jag är snart på bristningsgränsen.

Eller inte.

Men ändå, jag - som många vet - är totalt lost i twilightböckerna. My personal brand of heroine så att säga. De är nödvändiga för min fortsatta existens, HALLÅ, förlust av just denna hade varit en stor förlust för världen. Ni fattar vinken - GE MIG BOKEN NU!

Okej, jag ska lugna ner mig. Vi ska ju faktiskt åka och köpa glass, och jag har ju faktiskt en skejtande vän som fyller arton imorgon. Livet går faktiskt vidare, jag kan nog leva med en bok som är två centimeter högre respektive en centimeter bredare än de andra tre böckerna. Eller vad tror ni? Haha

Nu ska jag röra på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0