lördag sjätte juni

Idag ska vi fira vårat land. Dock känner jag inte starka känslor till moderlandet. Jag tror inte att jag hör hemma här helt enkelt. Det hade varit roligare att bo i Norge, typ under syttende mai (sjuttonde maj, nationaldagen), baggarna är helcrazy. DE tycker om sitt land, uppenbarligen.

Jag har sovit till tolv, TOLV! Nu är jag helt allvarlig, jag har inte sovit såhär länge sen jag var baby, inte på hela mitt "vuxna" liv, inte ås länge jag kan minnas. Och jag som inte ens bröt några löften igår. Jag hatar att sova länge, man sover bort hela dagen. Dock är jag väldigt utvilad. Men ändå, värt det var det inte iallafall.

No pictures from yesterday, det är lite tråkigt. Inte för att vi hade så speciellt kul heller. Kvällen urartade, men säg när den inte gör det? Haha.

Ikväll ska jag mysa, typ baka muffins (jag bjuder) som jag tänkte lyckas med denna gång och sen kolla film. Eller något. Den som lever får se. Jag ska dra mig hemifrån snart, känner inte för att umgås med mina päron. Springa och gå på gymmet måste jag också hinna med.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0