jag är lycklig

Och det beror just nu endast bara på en sak; jag har fått mina böcker!
Jag är världens boknörd, jag vet, men skitsamma. Jag tycker om att läsa, särskilt om Edward och Bella. Hehe.

En vän ville ha med mig ut på dåligheter, men icke. Jag ska läsa. Läsa, läsa och läsa tills ögonen blöder. Det är min plan iallafall. Jag hade velat ha en smoothie också, men jag ids inte gå och köpa bär.

Idag har jag varit och kollar på b.la. modevisning på sporthallen, sen har jag och Carris gått runt och pratat om allt och ingenting innan jag gick på gymmet och sprang och tränade. Nästa vecka ska jag höja vikterna i smyg (he-he).
Nu - duscha, sen - äta.

ADIOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0