irriterad

Jag blir så arg, ingenting går som jag vill just nu!
Eftersom jag är sjuk får jag ingenting vettigt gjort, men då kom jag på att jag kunde vara lite kreativ för att fördriva tiden. Men fan, var har alla mina förmågor tagit vägen?

Tiddis var här nyss och jag fick avbryta mitt skrivande. Vi diskuterade hat. Efter ett tag hävdade jag att jag inte alls var fylld med hat, utan endast ren olycka. Tiddis höll inte riktigt med mig; "Petra, du sa alldeles nyss att du ville döda nån."
Vårat samtal ledde naturligtvis inte till någonting vettigt, som vanligt, utan Tiddis gick hem och o-hatade världen istället. Jag har duschat och borstat tänderna, nu ska jag hänga tvätt och sen gå och lägga mig. Imorgon SKA jag vara frisk!
Goodnight


sveriges största hand möter svarta streck i luggen,
skitsnyggt, hrmpfh

Kommentarer
Postat av: Hedda

haha jag tyckte iaf att den va skitsnygg ;)

2009-07-01 @ 21:08:56
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0