happy sunday

Jag har umgåtts med Fjeppa hela dagen lång. Vi har kollat tre filmer, förtärt mängder med "Crema di Mascarpone-glass" och myst på som bara den. Söndagar är rätt fina ändå, om man har någon att spendera dem med. Först kollade vi Eurotrip, sen Twilight och sist men verkligen inte minst Step Up 2. Jag älskar dansfilmer, jag älskar att dansa överhuvudtaget. Det är nog det bästa jag vet. Till och med bättre än att åka skidor. Tror jag? Nej, skidåkning och dans, det är två saker som ligger på helt olika nivåer. Men just nu, nu vill jag bara dansa. Dansa mig riktigt trött. Synd att jag inte ska på läger i sommar.

Samtidigt som jag haft en bra dag har jag insett att jag är juden i min familj, lite elakt uttryckt men dock väldigt sant.
Nu ska jag slava lite för mina SS-soldater till föräldrar. You know, I don't want to get into the chamber of gas. It wouldn't be that pleasant. Nä , herregud, nu ska jag sluta. Diska som sagt, sen läsa och sen sova. Har inte sprungit eller gymmat idag - ångest.
Hejdå


jag försäkrar er om att vi är fullt friska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0