haha

Varför kan ingenting jag gör liksom gå som jag vill, eller lite i rätt riktning iallafall? Det är så komiskt.
Idag har jag, som jag skrev tidigare, missat bussen, låst in min cykelnyckel och jacka hos Tiddis och kommit försent till svenskan. När jag väl kom till skolan gick det bara utför.  Vi hade typ inga lektioner så vi svamlade bara runt, sen hade MSP1 teater/film i aulan så vi gick dit och kollade. Klockan 15.00 skulle jag vara ombytt på Athletican, så tror ni inte att jag fick lite panik när jag kollar på klockan och den är tio i. Jag har tagit med mig fel gymkort till skolan (alltså till Gymmet på stan och inte till Athletican) så jag fick byta om på en toalett, jag springer till sjukhuset och när jag väl kommer dit är klockan bara 14.30. Jag har alltså kollat fel på klockan. Jag mötte Carro och vi satte oss på en trapp och stekte i sommarsolen. Fast sen började det regna och jag sprang till sjukhuset.
NU ska jag äta hejdå


Och sist men absolut inte minst
TIDDIS HAR KLARAT KÖRKORTET! GRATTIS!


förr var hon min sovande kompanjon i baksätet. nu ska jag lita på att hon håller sig vaken hela vägen till pite nästa vecka, han bli intressant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0