godnatt

Det är faktiskt sommarlov, jag var nästan inställd på att skutta upp till skolan imorgon, komma försent till första lektionen och sedan ta en fika på Safari på hålet. Det känns skumt.
Men jag har ju faktiskt fått ett sommarjobb, så någonting kommer hålla mig sysselsatt iallafall. Och jag är ledig torsdag och fredag, vilket betyder Piteå för min del. Midsommarfirande med fam. Lindmark är det som står på schemat. Och sen är det festival, antagligen den sämsta Kirunafestivalen någonsin, känner mig inte sådär skitpeppad om man säger så. Men man kan ju alltid umgås, det är trevligt iallafall.
Efter mina jobbveckor ska jag antingen ta mig norr- eller söderut, har inte riktigt bestämt mig. Antingen blir det Skibotn med pappa, typ träningsläger antar jag, eller så åker jag till Stockholm. När Hedda sen kommer från the big apple tänkte jag ta mig till Östersund. Det var längesen jag var där.
Nu ska jag läsa. Det har jag inte hunnit med på hela helgen - vilken skam!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0