fredag tolfte juni

Jag ska börja med ett grattis till Sanne och Lotta!

Sen, happy people, ska jag meddela att jag sovit totalt 1,5 timme inatt, utspritt på en tidsperiod av sisådär fem timmar. MSP2, prata inte med mig idag. Jag kommer antingen bara vara helt apatisk och otrevlig eller sådär hysterisk jättejobbig jag har en tendens att bli ibland, och det vill vi inte locka fram ur mig. 
Hur kom det här sig, kanske ni tänker nu? Men det var såhär att jag gick och la mig, kunde inte somna, somnade efter ett tag, blev väckt efter en timme av yngsta systern Välimaa-Andersson, somnade om, blev väckt av Tiddis tio minuter senare och var tvungen att kila dit. Vi kunde inte sova utan satt och försökte hitta normala bilder på oss två istället - eftersom vi i princip inte varit ifrån varann mer än två veckor i sträck sedan sommaren 2007 borde det rent tekniskt finnas EN FIN BILD åtminstone - men icke. När vi gett upp sökandet väntade vi på att William skulle komma hem, och när han väl kom hem gick vi inte och la oss utan var vaken till fem, jag steg upp halv sex och stack ut och sprang - det gick tungt (nähä).

Mamma ringde förresten och väckte mig och trodde att jag var på fest och var helt hysterisk - vem tror hon att jag är egentligen? Bara för att jag inte är hemma när hon somnar (klockan nio) och inte meddelar klockan två när jag sticker tre hus nerför gatan (vilket hon borde vara van vid, eftersom det händer då och då) betyder det inte att jag knarkar och har psykiska problem? Jag blir så less. Usch!

Nä, duscha och fixa. Det är ju skolavslutning idag! Och kompisar; De har lovat bättre väder till ikväll!



kolla vad vi hittade ;)
ass, and tiddis, ass-ass, and tiddis




Kommentarer
Postat av: c.s

klockren bild ;)

2009-06-12 @ 11:47:35
URL: http://carolinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0