fredag sjugosjätte juni

OTAGGAD, hade jag skrivit som rubrik om jag inte hade haft ett tvångssyndrom som tvingar mig att skriva datumet på första inlägget varje dag. Som sagt, jag efterlyser fortfarande rycket. Och kanske inte helt otippat efterlyser jag även Tiddis och köttet - kom till mig! Jag har saftig marinad. (oooooh!)

Men iallafall, har slitit i det där förbannade äckliga köket idag igen. Det är så grisigt att jag bara vill spränga det i luften. Men snart är jag klar! Hallelujah-moment! Sen har jag varit och tränat lite i solgasset på matto och sen har jag och min far varit och övningskört/handlat.

Nu sitter jag här, väntar på bättre tider och njuter av lugnet. Snart kommer det bli väldigt bråttom, eftersom jag segar nu. Jag & mina vänner ska testa krillen på fältvägen tonight. Sen festival, dock vill jag inte se nån annan än thåström, men efteroms tiddis är så störtkär i honom (läs; hatar allt som har med honom att göra) och resten av mina vänner inte heller är så intresserade måste jag hitta en vän att gå med. Annars blir det tråkigt.

Som sagt, måste agera snart. Eller typ nu egentligen. Men jag ska bara chilla ett liiitet tag till... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0