:)

Jag har nyss haft, som jag och Tiddis kallar det, mackorgie. Det är gott men medför alltid ångest. Jag har lärt mig det nu, efter allting bra väntar något dåligt. Men om det bra är tillräckligt bra spelar det ingen roll, fyra plus mot tre minus ger fortfarande ett plus så att säga.

Jag och Välimaa har inte gjort så mycket, pratat (lite för högt) gungat (länge) och kollat film. Det är sjukt vad varmt det var idag, amazing. Hoppet har tänts, det kanske blir sommar tillslut ändå. Det förstärker mina fantasier om en mysig grillning på festivalen. Gänget, vad säger ni? Tiddis, jag vet att det saftiga köttet talar till dig - ääät mig, ääät mig.

Undrar om jag nån gång ska bli någorlunda normal? Hoppas det sker innan någon spärrar in mig iallafall, ni hade saknat mig så mycket här ute i det fria. Nu ska jag lägga mig med min bok (jag var tvungen att börja läsa fyran, dock på svenska men jag hade ingenting bättre, begäret var för stort för att stå emot, haha) och hoppas på att jag inte är död imorgon. Lycka till.
Sov gott iallafall,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0