girls night out

Mina vänner anländer senare från "pun", elin är nere i sin källare och carro svarar inte på mitt sms. Men så ser läget ut right now iallafall.
jag var ganska lycklig tidigare, innan jag insåg att alla skolårets arbeten inte alls var klara, inlämnade och redovisade. Jag har nämligen en engelskaredovisning och en matteuppgift att göra. Men sen, sen ska jag ara glida resten av veckan. Åh, vad jag ska glida. Steka i haglet.
Min mama hällde vin på golvet. Hon skyllde på bag-in-box'en. Jag tror inte att hon besitter de rätta skillsen helt enkelt.

en av knifes mer irriterande än underhållande låtar faktiskt,
men den passar min rubrik (it's all about the matching)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0