vilken freakshow

Det är totalt kaos när jag och mamma ska göra nånting, som vanligt!
Det började med att jag gick till gymmet utan leggins på mig (alltså bara med ett långt linne och en stor tröja, väldigt vackert var det säkert - pinsamt!). Sen på gymmet ramlade jag rakt baklänges ner för en pall med en skivstång på axlarna och nu har jag ett stort illrött/rosa märke i nacken, det är också snyggt. Efter det skulle vi och äta, mamma tappade maten ner i tröjan och när vi skulle gå lämnade vi påsen med mina träningskläder där, mamma fick springa och hämta dessa sen när vi väl kom på det.

Bara för att säga det ska jag säga att vi satt bredvid Pernilla och Niklas Wahlgren med respektive på restaurangen. Mamma sjöng picadilly circus hela vägen hem och jag gick några meter före henne och muttrade. Vilket radarpar vi är, jag och mor min.

Som grädden på moset, sylten på gröten, ja äsch... Iallafall, jag har glömt att boka biljett hem. Så det blir inte hemresa på ondag som planerat utan på fredag. Glömde som bort att biljetterna kanske kan ta slut om man väntar med att boka. Skjut mig, gräv en djup grop och släng ner mig där, lägg sedan betong över hela gropen och bygg ett stort fett monument. Jag gör mindre skada för allmänheten som död skulle jag tro.

Iallafall, nu blev det låångt igen. Jag ska sova, eller först hjälpa mamma in på datorn. Sen sova. Åh vad skönt! Och jag hoppas på träningsvärk imorgon!

Och förresten, när jag höll på att flytta från moster hit till söder idag, när det var som varmast och jobbigast, då bestämmer sig min väska för att det är dags att ge upp. Den tappade ett hjul och gick därmed inte längre att dra. Lägg då till att den vägde sisådär som en halv elefant.

Det går verkligen inte bra för mig just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0