torsdag andra juli

Jag har åter igen besökt Buchts efter jobbet (redan klockan två dagen till ära!), denna gången hade jag med mig två Macciato, en kladdkaka (till monstret) och en blåbärsbulle. Fika is the shit. Jag blev kvar i affären i nästan två timmar, går man in där kommer man aldrig ut. Nästan som i en skräckfilm. Under dessa timmar planerade Tiddis vår semester - ja, jag vet, vi låter som ett gammalt gift par, men det är lugnt, vi har bara inga andra vänner. Såhär ser iallafall planeringen ut;

v.28 Jag väntar på att tiddis ska jobba klart veckan, sen bär det av till Norge
v.29 Vi åker till min stuga, åker hem så vi kan kolla Harry Potter-filmen (haha!)
v.30 Vi åker till Pite och stannar där veckan före och efter PDOL
v.31 Vi åker kanske till Stockholm
v.32 Jag gör nånting på egen hand (Hedda ska jag komma? :)) och Tiddis jobbar
v.33  Jag gör nånting kul, Tiddis är i Pite.

Vi är sjuka i huvet, helt klart.
Och jag hade kunnat flytta hemifrån nu, jag orkar inte med mamma och pappa. Jag behöver bara nånstans att bo och hos Lindmarks vill jag inte bo för jag orkar inte dela säng med nån och jag är tveksam om att de skulle vilja göra om tvättstugan igen så att jag skulle få ett eget rum! ;b Som sagt, sängplats sökes?

Nä, bara nästan.
Jag ska kolla priser på biljetter till Stockholm.
Tjaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0