tisdag tjugoförsta juli

Har knallat omkring på stan hela dagen med systrarna Välimaa.
Har åter igen kommit hem med två tröjor. En svart och en randig. Precis som igår.
Vad är felet? Sen i söndags har jag köpt två randiga och två svarta tröjor, plus ett svart linne och ja, såklart en ny resväska. Den är inte ens nästan lika snygg som min gamla rosa. Men det får duga. Babyblått och jag är inte riktigt en fin kombination.

Jag är för trött för att leva nu. Och jag måste diska.


Nu är allting gjort, och jag är pigg igen. Eller ja, pigg om man jämför med tidigare.
Har även packat om allting in i min nya väska. Jag är kung.
Jag har ätit lite BJ också. Imorgon ska jag vara nyttig. Imorgon ska jag springa, nånstans?
Höhö. Det är mitt nya uttryck, fast jag säger det inte högt. Jag tänker det, och skriver det uppenbarligen.
Nu ska jag kolla lite film och sen sova. tjuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0