tisdag fjortonde juli

Jag kunde inte somna igår, gjorde det iallafall tillslut och var så trött klockan sju att jag stängde av väckarklockan i sömnen (tror jag?). Nu ska jag iallafall ut och jogga, A1 i 1-2 timmar enligt träningsprogrammet (betyder alltså precis en timme i mitt fall, jag har inte tålamod att lunka runt i två timmar).
Solen skiner, men det är mörka moln runt Kiruna. Jag hittar inte min bricanyl, men jag ska ju inte springa fort så det spelar kanske ingen roll. Sen ska jag äta frukost och sen städa upp det sista innan mamma och pappa kommer hem. Yesbox!

Annars har jag inga planer alls idag. Ska iallafall inte bara sitta och stirra, det gjorde jag bort igår.
´bye


höhö! Jag har fortfarande inte kommit iväg, sådär en halvtimme senare.
Det är väldigt mycket Petra. Jag är seg och vanligtvis inte särskilt handlingskraftig.
Fast det är bara i början, jag brukar oftast komma igång efter ett tag. Som nu.
Innan tio ska jag låsa dörren. Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0