söndag nittonde juli

Igår åt jag två bullar och godis till middag. Nämnde jag det? Iallafall, ni kan ju tänka er hur hungrig jag var när jag vaknade. Dock fanns det inte nån frukostmat heller. Jag hittade en halv gammal torr macka, that's it. Men jag ska till Välingby och möta mor min. Vi ska dra en sväng runt Kfem och sen gå till mormor och sticka ut och springa. Jag tycker inte alls om att springa med min mamma, men vad gör man? Jag tänker då inte springa omkring ensam i skogen med alla getingar och diverse bestar som flyger omkring där.

Just nu sitter jag på en av Sveriges två läskigaste balkonger (min moster med man har båda i sitt ägo). Det är mulet, men varmt. Det är så skönt att vara här. Jag hade kunnat spendera hela sommaren här. Bara jag hade haft en lägenhet, ett gymkort och pengar.

Jag spenderade gårdagen med att klaga till Caroline hur mycket jag ville bort från Kiruna. Hon förstod mig. Jag vill aldrig åka hem. Fast jag ska ju inte hem på ett tag heller så det är najs. Piteå på onsdag iallafall.

Nä, nu ska jag nog gratta kusin min som fyller 29 idag oh sen ta mig till tunnelbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0