otursförföljd

Det är så typiskt.
Jag kollar ut, det regnar inte och ser inte ut att ha regnat på ett tag. "Jag går och springer" tänker jag då. Sagt och gjort. När jag cyklat upp till matto och sprungit högst i tre minuter känner jag att det börjar duggregna. "Jaha, inget mer med det, det slutar säkert snart.".
Tio minuter senare öser det ner, och det finns inga tecken på att det tänker sluta inom kort så det var lika bra att springa klart. När jag väl kommer tillbaka till skidstadion, totalt genomblöt, slutar det regna. Bara sådär. 
Petra Lövberg Ståål är helt klart en person man ska undvika om man vill ha tur här i livet.
Hejdå

Och jag orkar inte med mamma, hon åker inlines inomhus. "Tänkte kolla hur det kändes att diska om man var lika lång som Pappa". Hjälp mig. Eller det är nog vid närmare eftertanke mor min som behöver hjälp.

Och så har jag en till stor fråga. När ska jag åka till Stockholm?

Kommentarer
Postat av: sanne

du är också för söt perra! :)

2009-07-15 @ 21:28:53
URL: http://saannejohansson.blogg.se/
Postat av: sanne

du är också för söt perra! :)

2009-07-15 @ 21:29:06
URL: http://saannejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0