onsdag första juli

Idag var jag så pass frisk att jag kunde jobba, tur det! Jag missade faktiskt nästan 900 kr på att vara sjuk (med min monsterlön, hela 70 kr i timmen - åh vad jag älskar att inte ha fyllt arton ännu!), men 900 är 900, jag kommer fram och tillbaka till huvudstaden för de pengarna, som jag nu inte har. Typiskt.

Eftermiddagen har varit hemskt intressant.
Jag skickade sms till Tiddis när jag slutat och fick ett minst sagt argt svar; "ditt as, kom och hälsa på mig och ta med dig fika eller glass eller nånting". Eftersom jag är världens bästa vän ignorerade jag de elaka orden och svarade att jag skulle komma om en halvtimme. Så jag gick hem, cyklade till Safari och köpte kladdkak, sen cyklade jag till Järnia. På något vänster kom jag aldrig därifrån, har alltså varit där i flera timmar. Bara gått runt, suttit i massagestolen och lekt med små gummidinosaurier. Mitt liv har en mening, helt säkert.

Nu är jag vrålhungrig, maten luktar gott och pappa tycker att jag "är på gränsen in i vuxenvärlden och måste börja använda hjärnan snart". Jag ska nog göra det. Hej

Kommentarer
Postat av: hedda

kom ihåg att du och vilda borde komma förbi nere hos mig!! :)



billigt med buss vettu ;) endast 250 kr.



haha <3

2009-07-01 @ 21:04:21
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0