onsdag femtonde juli

Idag har Harry Potter-premiär!!! (Jag vet, jag ÄR nörd).
Jag vill se den, NU! Tiddis varför är du i Pite?
Om Tiddis tänker se den där nere behöver jag en vän. Jag som tänkte läsa igenom alla böckerna innan filmen kom, vilket skämt. Hade precis börjat på ettan på engelska när fjärde Twilightboken kom i brevlådan. Adjö Harry. Hej Edward och Bella. Jag har verkligen en tendens att bli besatt av saker... ja.
Det mest irriterande är att jag har en biobiljett, som bara gäller i Kiruna och jag kommer nog inte komma till Kiruna på ett tag när jag väl åker till stockholm. Dock har jag inte bestämt mig om jag ska åka imorgon, på fredag eller kanske lördag. Eller söndag. Jag vet faktiskt inte. Efter det flyger jag iallafall till Luleå så kommer Tiddis och Robin med Röda Faran och hämtar mig för "en heldag i Lule". Hehehe, hohoho, hahah.


Kommentarer
Postat av: duvetvem

hehe du kan få bli min och ss vän ikväll, jag tror inte hon har något emot det ;) du kan ju slå en pling

2009-07-15 @ 13:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0