onsdag åttonde juli

Exakt två månader kvar till min födelsedag! Om exakt två månader kommer jag befinna mig med klassen, vi som nu kommer bli MSP3, uppe i Tarfala. Låt oss konstatera att det inte bli något rave-party på min 18-årsdag.

Om exakt sex och en halv timme börjar Kings of Leon spela på hawaii-scenen på Hultsfred. Om trettio och en halv timme intar Killers samma scen. Och fyfan vilken ångest jag har! Vi skulle ha åkt, och självklart är det smartskallen själv som stoppar hela allting. Jag borde straffas. Hårt. Och länge.

Finland då? Ja, det var väl som vanligt. Farmor försöker stoppa i mat i en ungefär sådär varannan timme. När hon kom med kycklingklubbor, köttbullar och potatissallad klockan nio igår kväll (typ en timme efter middan) fick jag spel. Jag ville bara hem, hem, hem! Men nu är jag här, jag har överlevt och till och med tjänat lite god-gärning-poäng på bussen då jag hittade en gammal tants telefon.

Nu ska jag på gymmet och träna benen. Tjing


Kommentarer
Postat av: Hedda

då kan du ju ta en tur ner till mig! sugen på att komma ner under yran?

2009-07-09 @ 00:53:53
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0