Mandy, jag kunde inte låta bli att sno den här

Googla på ditt namn och lägg till "är" i sökfältet ( Namn är ... )
Kopiera de 5 första träffarna och publicera på din blogg. Du kan också om du har ett vanligt namn använda både för- och efternamnet


Petra är i farten igen!
Petra är 20 år och jobbar som modell.
Petra är briljant!
Petra är tacksam!
Petra är kär i en båt (HAHAHAHAHAHAHAHA)

Den sista var bäst. Solklart. På tal om sol tror jag att jag har solsting.
Eller så är jag bara extremt (även för mig) hispig och förvirrad.
Jag och Carro har pratat i telefon i en och en halv timme idag.
Egentligen är jag ingen telefonpratande, men det var najs.
På fredag samlas halva gänget i pite. Halva är bättre än ingenting, dock hade jag inte klagat om resten också visade sina fula trynen där.
Just nu är det grymt svårt att skriva på datorn, jag slänger om och tappar ord och bokstäver. Varje mening.
Höhö, jag är ensam ikväll. Det är härligt.

Btw har jag haft världens bråk med mamma idag, det resulterade i att jag stormade iväg åt ett okänt håll och gick vilse. Jag hittar inte här ute på Söder. Haha.

Och mamma har tagit sin gamla Ebba Grön-LP från mormor, den är skitsnygg. Synd att våran spelare inte fungerar bara.
Nu ska jag ta och göra nåt annat. Häjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag fick "Emelie är mjölkbonden som gärna ger sig in i danserna" en gång när jag gjorde den där :)

2009-07-23 @ 08:26:19
URL: http://semelier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0